søndag 2. februar 2014

Namaste pinneetui

Jeg var hverdagshelt igår, og måtte belønne meg selv litt.
Skulle egentlig bare ha et sett strømpepinner, men kom ut med 6 sett strømpepinner av ulike størrelser, 3 rundpinner, et nøste Regia sokkegarn, og namaste pinneetui.
Jeg har et rundpinneetui fra namaste fra før, og da jeg så dette store, med lilla farge ble jeg helt forelsket, og fant ut at jeg har fortjent en belønning :)
Jeg er superfornøyd med disse.
Jeg hadde store planer med å sy mitt eget etui til strømpepinner og langpinner, men men.
På bildene ser det ut som jeg ikke har noe særlig å fylle i, men det er fordi jeg bruker en del pinner nå på gensrene. Rundpinneetuiet er fullt, så der må jeg snart ha en til.





For tiden holder jeg på med tre små mariusgensre, en størrelse 6 år (som bare mangler å feste tråder og sy igjen under armene), en størrelse 6 mnd, og en størrelse 3 mnd.
Jeg strikker til kunde, og jeg var så dum å begynne på 6 mnd før vi hadde avtalt 100% størrelse og mål, så istedenfor å rekke opp strikker jeg en ekstra. Jeg skal nok alltids få solgt til noen andre :)
Nytt innlegg med de kommer når 6 år og 3 måneder er ferdig, de to skal være nesten make, og så den 6 mnd kommer i eget innlegg.



3 kommentarer:

  1. Geniale mapper til å oppbevare pinner i! kan jeg spørre hvor du har kjøpt dem? Har sett den til rundpinner før, men ikke den andre :-)

    Mvh
    Lene Furulund

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har kjøpt de på strikkebutikken Norwegian spirit på togstasjonen i Bergen. Den store er visst ganske ny. Tror de fikk de inn forrige uke.

      Slett